tirsdag 1. juni 2010

Litt her og der

Vært lite blogging i det siste men det skylder at det har vært fint vær og mye å gjort hjemme... Fikk virkelig ånden over meg en dag og måtte bare benytte meg mens den var der, til å vaske hus og div..... selv om minstemann ik er helt enig når mamma skal vaske,så fikk jeg unna litt husarbeid.

Lørdagen var vi på Teltfest på Hustad, årets begivenhet her på Hustad.. og det var veldig kjekt.. Dårlig med bilder fra kvelden, for line glemte helt av å knipse da jeg hadde det opptatt med å danse,mingle, og drikke hjemmelaget tyrkisk pepper, nam nam nam

Søndagen var både jeg og even i toppform så vi slengte oss med ut på tur,sammen med Astrid, Endre og oskar.. Her kommer noen bilder fra turen.
(Turen gikk til Skarvatnet på Skarset)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar