tirsdag 25. mai 2010

Den store D dagen.........

Ja i dag er den store D dagen.. Har bestemt meg at nå blir det full skjærpings her.. går ik an å ligge på latsiden lenger, her må det skje noe drastisk snart...
Fra idag av skal jeg begynne å leve et sunnere liv, og skal trappe opp treningen igjen.. heldigvis begynner været å bli bedre og det er rå å komme seg ut å trene istedet for å være på treningsstudio... Selv om man må jo innom studioet av og til for å trene vekter.. bygge musker må man også gjøre vettu :) :)
DEt hjelper ik bare å spise sundt og trene kardio,man går ned i vekt da også men kroppen blir fortsatt "den samme".. man må trene styrke for å fylle ut huden.. :)

Så hvis det er noen som har lyst å være med meg ut å trimme flesket litt, så bare gi beskjed... jeg må også ha med meg lisjegullet på tur, men det gjør ingenting for har bæremeis så han kan sitte i.. 10 kg ekstra på ryggen er jo bare positivt det :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar