mandag 5. april 2010

Siste Påskedag

Siste dagen av påska, og vi har nydt den til det fulle.. har vært ute hele dagen, grillet pølser og bare kost oss... har hatt besøk av mine svigerinner m/barn og muttern og svigermor har også vært her en tur...
Været har vært helt toppers,sol og varme; noe som vi liker veldig godt... eneste ulempen med sol for meg, er at ansiktet blir fullt av fregner... men men får vel bare leve med det :) :) noen sier jo at det er sjarm å ha fregner,så jeg får stole på de. :)

Har blitt lurt av svigerinnen min til å prøve å blogge, så vi får se hva vi får til her... skal prøve å få blogget om det meste :) :)

Nå skal jeg hive barna i dusjen ,så blir det kveldsmat og kos før turen går i senga....
Så blir det litt kvalitetstid for både mor og far... det blir litt snacks og selvfølgelig PARADISE HOTEL :) jippi gler meg til det... endelig noe å se på tv igjen... hehe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar